Titulní strana

Turistické informační centrum

Turistické informační centrum

Turistické informační centrum dostalo jedničku!

V polovině července proběhlo v prostějovském Turistickém informačním centru (TIC) hodnocení kvality služeb pomocí metody „mystery shopping“. Hodnocení zajistila agentura Czech Tourism ve spolupráci s Asociací turistických center ČR (A.T.I.C. ČR).
Turistické informační centrum v Prostějově bylo, stejně jako další centra, hodnoceno z pohledu běžného zákazníka tzv. indexem hodnoty 0%-100%, který vyjadřuje kvalitu obsluhy TIC (čím vyšší procento, tím lepší hodnocení). Prostějovské TIC dosáhlo 95,24%, což odpovídá známce 1 školní škály.
Bodovány byly parametry jako exteriér a interiér TIC, první dojem zákazníka (příjemnost prostředí, rychlost obsloužení), profesionální vystupování pracovníka, schopnost navrhnout řešení a jeho atraktivita nebo aktivní přístup pracovníka. V rámci „mystery shoppingu“ odpověděl zákazník po návštěvě TIC na 48 otázek, z nichž následně vyplynulo závěrečné hodnocení:
Návštěvu turistického informačního centra na náměstí v Prostějově rozhodně doporučuji, jelikož jsem se na informační centrum dozvěděl přesně to, co jsem potřeboval k mojí spokojenosti. Myslím si, že obsluha je schopná reagovat na jakýkoliv jiný dotaz.
„To je výborná zpráva a věřím, že i motivace do další práce. Turistické informační centrum jsme před časem zrekonstruovali do moderní a velmi příjemné podoby. Důležité ale je, že klienti jsou spokojeni nejen s prostředím TIC, ale zejména s pracovnicemi, které se jim věnují,“ říká primátor František Jura.

Kompletní odpovědi v rámci dotazníkového šetření naleznete zde:
https://cz.ishopforipsos.com/surveyexport_pdf/surveyExportHtml_renderSurveyAndButtons.asp?ShowImgAbsPath=yes&InstanceID=1211887&strictdoctype=true&pass=6F9E8402-C8E3-4E8B-85C3-49CE24D0948E&docId=5B8E5630-3059-3343-DFFF-750474FC720F

Předchozí šetření metodou „mystery shopping“ proběhlo v roce 2018, kdy bylo tehdejší Regionální informační centrum v prostorách zámku na Pernštýnském náměstí hodnoceno v jednom dni hned dvakrát. První zákazník oznámkoval centrum jedničkou, druhý zákazník dvojkou. Oba v závěrečném hodnocení ocenili zejména přátelské a profesionální vystupování pracovnic Regionálního informačního centra, ochotu vyhledat a poskytnout požadované informace. Také upravené a estetické prostředí turistického centra hrálo v hodnocení ze strany zákazníků důležitou roli.

Vytvořeno 27.7.2022 13:14:40 | přečteno 38x | katerina.kimlova
load